2013. augusztus 14., szerda

Prologue~

 Minden próbálkozásunk, hogy együtt legyünk hiába való volt. Dermedten figyeltem őt, ahogyan próbál megvédeni engem és a kapcsolatunkat. Minden erejével erre koncentrál nem adva arra jelet, hogy ő ezt feladná, pedig a saját barátaival állt szemben. Tudtam, hogy nem számíthatunk nagy segítségekre, ugyan is ebben a percben nem csak a barátaival harcol hanem a rajongóival is. És mindezt csak kettőnkért. Vajon nyertesként kerül ki ebből a véget nem érő és már harcba torkolló küzdésből, vagy szépen lassan elengedjük és elfelejtjük egymást? Az utóbbira valahogy több esélyt láttam. Bosszús tekintetek lesték minden mozdulatomat és reakciómat, és csak arra vártak, hogy ellene forduljak és észhez térjek. De az a pillanat az életem végét jelentené. Először most érzem azt, hogy igazán szerelmes vagyok, és mégis elakarnak mellőle választani? Nem ez a legjobb és legbölcsebb megoldás a problémákra. De nekünk sem kellett volna eltitkolni a kapcsolatunkat. Vajon megnyerjük a csatát? Ha nem akkor együtt bukunk el, mégis megérte. Nekem ezerszer megérte, hogy vele lehettem. A szerelmemmel, aki az is marad örökre.Az ő helyét nem veheti át más. Csak egy váratlan fordulat, ami észhez téríti a másik tábort. De vajon akkor már nem lesz késő mindent helyreállítani?

1 megjegyzés:

  1. Most nagyon kiváncsivá tettél :) Nagyon várom az első részt. :) Szereztél egy rendszeres olvasòt. :)

    VálaszTörlés